• +381 (066) 547-9992
  • +381 (062) 845-8309
  • vladislavcmiljanovic@gmail.com

opsti uslovi koriscenja

 

Na osnovu odredbe cl 13 i cl 27 Zakona o zastiti potrosaca internet prodavnica alatidelovi.rs svoje cenjene potrosace 

OBAVESTAVA

Da se prodaja robe putem sajta obavlja u okviru registrovane delatnosti
Da se osnovna obelezja robe mogu naci na sajtu
Da su cene izlozene pored svakog proizvoda
Da su sve cene izrazene sa PDV-om
Da se prema Zakonu o zastiti potrosaca kupovina preko nase stranice smatra kupovinom na daljinu
Da kupljenu robu isporucujemo u roku 1-3 dana, kurirskom sluzbom BEX
Da potrosac robu moze platiti pouzecem gotovinski u trenutku isporuke
Da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe;
Da u slučaju prijema robe potrošač istu ne želi da zadrži, ima pravo na odustanak od ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetnu robu, u roku od 14 dana  

Naručene artikle isporučujemo na teritoriji Republike Srbije, u svim mestima u kojima je moguća isporuka i naplata od strane kurirske 

Nakon što ste završili proces poručivanja klikom na dugme POTVRDI, Vaša porudžbina ulazi u status obrade.Sve porudžbine koje su napravljene pre podne, do 12h, biće obrađene istog dana, dok će porudžbine pristigle posle 12h biti obrađene narednog dana.
Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite vizuelnim pregledom svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi paketa i ugnječenja) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 021/210-2100 ili 062/530-029, ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine) na adresu webshopvid@gmail.com i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Takođe, možete da zamolite kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda i gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.

REKLAMACIJE
Svaki kupac ima pravo na jedrostrani raskid ugovora iz bilo kog razloga ,najkasnije 14 dana od dana prijema posiljke. Jedini preduslov je da roba nije koriscenja,da je originalno zapakovana,sa racunom kurirske slizbe i zapisnikom
Zahtev za reklamacije bice uzet u razmataranje u najkracem mogucem roku i odgovor ce te dobiti pisanim putem ili u elektronskom obliku najkasnije 8 dana od dana podnosenja reklamacije.Odgovor mora da sadrzi odluku da li je uvazena reklamacija ,kao i obrazlozenje,konkretan predlog i rok za resavanje.Rok ne moze biti duzi od 30 dana.
U slucaju da vam je posiljka stigla ostecena,potrebno je da od kurira trazite da na licu mesta napravi reklamacioni zapisnik,na osnovu koga sticete pravo na naknadu stete od kurirske sluzbe.Osteceni paket otvorite i slikajte pred kurirom da biste imali dokaz o ostecenju.
POVRAT NOVCA

U slucaju jedrostranog raskida ugovora od strane kupca,kupac ima pravo na povrat sredstava,nakon sto se utvrdi da vracena roba nije ostecena ili koriscenja. Troskove veacanja proizvoda u slucaju odustanka od porudzbine snosi KUPAC

Dokument za raskid na daljinlu mozete preuzeti ovde